Friday 12 August 2011

:: sAyA dAh KaWeN! ::


baca betul-betul dan fahamkan :

SAYA DAH KAWEN

wahai kawan-kawan (especially yang perempuan), pernah dapat tak mesej or call darimakhluk asing orang tak dikenali? saya rasa, GERENTI pernah kan? sms or miss call dari number asing memang saya tak layan.. tapi kalau call saya angkat.. dan,
 semalam...

encik tepon : kring.. kring.. kring.. (yeye je..padahal vibrate je..silent kot)

*saya pon angkat la..*

alien X : assalamualaikum..

saya : waalaikumsalam. sape ni?

alien x : tak ingat?

saya : tak. dari mane ni?

alien x : johor.

saya : ha?! tak kenal. maaf.

alien x : tak pe la.. nak kenal tak pe kot?.

saya : MAAF SAYA DAH BERPUNYA.

alien x : ha? DAH BERANAK DUA?

*sound trouble ke ape ni*

saya : haaaaa.. ye.. SAYA DAH KAWEN. dah anak DUA. yang besaq tu dah darjah 1. yang kecik tu 3 tahun.

*kalau cakap tengah pregnat anak ketiga pon okie ni*

alien x : adui.

saya : sowe la ea. nanti suami saya balik ni.

alien x : ok. assalamualaikum.

saya : waalaikumsalam.

*eeeeee~! tension je*
~
~
~
haaah! amek. suka hati je.. mane tah dapat number. melampau ni.
kepada lelaki-lelaki di luar sana. pliz la jangan buat macam ni. HAMPES je. kalau dah desperate sangat tu, mintak la mak korang carikan calon ea.. takmo camni. TAKMO k.
yang perempuan-perempuan tu.. korang cakap je korang dah KAWEN or dah ADA ANAK.. agak-agak nak cakap korang NENEK pon ok jugak kot. baru terdiam alien-alien tu.
neway, saya TAK kawen lagi la.. I muda lagi U..
TAPI dekat facebook tulis MARRIED TO _______________ 
^___^




gambo recyle.. huhuk~ ada gaya IBU BERANAK DUA tak?

hahaha:P
*peace*

0 comments: